زناشویی

فیلم و کتاب صوتی زناشوئی و مطالب زناشویی

زناشویی

فیلم و کتاب صوتی زناشوئی و مطالب زناشویی

خیال پردازی جنسی فوایدومشکلات ان

خیال پردازی جنسی فوایدومشکلات ان
فواید خیالپردازی جنسی:
-کاهش استرس، نگرانی و اضطراب
-افزایش هیجانات طی رابطه جنسی
-تنوع در روش و چگونگی نزدیکی در زندگی زناشویی
رابطه جنسی خیالی چیست؟
خیالپردازی جنسی در ضمیر ناخودآگاه ما شکل می گیرد، قدرت تخیّل رابطه جنسی، رابطه ی مستقیم با میزان شهوت هر شخص دارد که در زنان این امر بیشتر است.بیشتر زنان طی یک رابطه جنسی خیالی، ارضاء می شوند و به آرامش درونی می رسند.
رویای رابطه جنسی و میل به نزدیکی، برخواسته از حالات درونی ماست، بطوری که گاهی آنقدر فکر و ذهن ما درگیر می کند که خود سبب مشکلات درونی و روحی می شود، در این حالت اگر این شهوت و هوس ارضاء نشود، موجب استرس و پریشانی و نهایتاً احساس حقارت و عدم اعتماد به نفس در شخص خواهد شد.
آیا رویاپردازی در مورد رابطه جنسی ضرر دارد؟
متأسفانه اگر در این خیالات از حدود خود خارج شده و فراتر رویم، سبب بروز مشکلاتی ناخواسته می شود، بطور مثال، یک مرد آنقدر غرق در هوس و میل جنسی می شود که حتّی دوست دارد با همجنس خود ارتباط داشته باشد، در مورد زن نیز همین طور، تمایل به برقراری ارتباط با یک زن دارد که متأسفانه نهایتاً تنها با همجنس بازی ارضاء می شوند.
یا زنی متأهل آنقدر شهوت جنسی او بالاست که ناخودآگاه به رابطه جنسی با کسی غیر از شوهر خود فکر می کند، که در نتیجه ی آن دائماً عذاب وجدان دارد که با این میل، به شوهر خود خیانت می کند. می بینید در صورت عدم کنترل این شهوت و رابطه جنسی خیالی، باعث ایجاد وضعیتی می شود که شخص ناخودآگاه گرفتار عذاب وجدان و گناه می شود. به مرور زمان وی، خود را موجودی منحرف و بی مصرف در اجتماع می بیند. این افکار تبدیل به عقده های روحی می شود که ناخواسته با احساس حقارت، موجب اختلافاتی در روابط اجتماعی و زناشویی وی می شود.
  ادامه مطلب ...

راه هایی برای تحریک جنسی زنان

راه هایی برای تحریک جنسی زنان
مردان همیشه در روابطشان با جنس مخالف دنبال ارضاء حس قدرت جویی خودشان هستند و این به لحاظ تاریخی و اجتماعی اثبات شده است که مردان بنا به ساختار فیزیولوژیکی شان موجوداتی خشن هستند، اما زنان برعکس بنا به ساختار روانی، فیزیولوژیک و فکریشان موجوداتی هستند که نیاز به تامین امنیت و احساس آرامش هستند. تحریک کننده جنسی زیر عمدتا در همین راستا عمل میکنند و با دادن احساس امنیتی پایدار موجب این میشوند که زن از حالت تدافعی در سکس بیرون بی آید و به نقطه ای برسد که مطلوب اکثر مردان تلقی میشود و این همان جایی است که هم مرد با احساس فرمانفرمایی سکسی به لذت جنسی میرسد و هم زن با احساس امنیت در سکس به اوج نقطه لذت جنسی اش نزدیک می شود.
این مثال را هم قبل از خواندن مقاله بشنوید که استاد بزرگ روانشناسی میگفته اند که : « در خانه باید مرد پادشاه و زن نخست وزیر باشد » البته از نوع انگلیسیش ( یه وقت فکر نکنید من انگلیسیم، منظورم اینه که مرد باید حس فرمانفرمایی اش تامین شود )، اگر رابطه این گونه باشد و بر اساس درک و تامین نیازهای متقابل باشد می شود به پایداری و محکم بودن آن مطمئن بود. ( برای درک درست این جمله، مقاله سرد کننده های جنسی مردان را بخوانید تا خدای ناکرده تلقی استبدادی از این جمله نداشته باشید . )
برای رسیدن به درکی متقابل از نیازهای جنس مخالفتان میتوانید ادامه مقاله را مطالعه فرمایید.
۲۰ تحریک کننده جنسی زنان :
  ادامه مطلب ...

چطور می توانم شوهرم را عالی ارضا کنم

چطور می توانم شوهرم را عالی ارضا کنم

زنان برای اینکه بتوانند دل همسر خود را به دست بیاوردن دست به هر کاری میزنند که همسرشان از آنها خشنود باشد در مطالب زیر به بعضی از اشتباهات خانمها برای نزدیکی با همسرشان اشاره میکنیم :1

- چرا خانمها برای شروع رابطه پاپیش نمیگذارند

این مطلب درست است چه کسی گفته میل جنسی زنان کمتر است . زنان باید یاد بگیرند برای ایجاد رابطه سالم همیشه نباید آقایان پیش قدم باشند بلکه میبایست خانمها هم برای شروع رابطه جنسی اعلام امادگی کنند

2 – همواره زنان نگران این هستند آیا می توانند در حین رابطه تمام نیازهای مرد خود را برآورده کنند
به هیچ وجه به این موضوع فکر نکنید که برای ارضا کردن همسرم چه کارهایی را باید انجام بدهم بلکه به این موضوع تمرکز کنید که چطور میتوانم به اوج لذت برسم . زمانی که بتوانید به اوج لذت برسید مطمئا باشید که همسر شما هم از این رابطه کمال رضایت را برده است چراکه هیچ چیزی برای یک مرد لذت بخش تر از این نیست که می تواند همسر خود را ارضا کند . به همین دلیل است که اکثر مردان به صورت خودکار هر 10 دقیق یک بار از همسر خود سوال میکنند ارضا شدی ؟ ارضا شدی ؟ ....
  ادامه مطلب ...

روش های تنگ کردن واژن

روش های تنگ کردن واژن
خیلی از زن‌ها یی که احساس می‌کنند واژن آنها دچار کشیدگی و گشادی شده ، اذعان می‌کنند که دچار ریزش ادرار هم هستند ، خصوصاٌ در زمان‌هایی که می‌خندند یا قلقلک می‌شوند و یا عطسه می‌کنند. متاسفانه خیلی از زن‌ها هستند که این امر باعث نگرانی آنها می شود و مشخصاٌ زمانی‌که چندین بار زایمان کرده باشند. پزشکان اصلاٌ جا نمی خورند وقتی که می‌شنوند شما نگران چنین مشکلی هستید. در نتیجه این کاملاٌ منطقی می باشد که شما مشکلتان را در اولین وقت معاینه عنوان کنید حتی اگر بیان کردن این مشکل برایتان دشوار باشد .در هر صورت زایمان باعث تغییراتی در بدن فرد و همچنین نحوه پاسخگویی و رفتارهای جنسی فرد خواهد شد که می‌بایست فرد خود را به آنها بوسیله کارهایی مثل امتحان کردن پوزیشنهای مختلف ، یا انتظارات و درخواستهای مختلف ، یا کارهای دیگر ، با آن تطبیق دهد . بعضی وقت ها موارد و کمک‌های پزشکی نیز راه گشا خواهند بود .اما در ابتدا با همسرتان مشورت کنید، اگر چه که ممکن است برایتان سخت باشد که در مورد چنین چیزی که احتمالاٌ مد نظر و نگرانی هر دوی شماست صحبت کنید. باید پذیرفت که این تغییرات ناخواسته به هر ترتیب جزئی از زندگی هر فرد محسوب می‌شود و کاملاٌ هم طبیعی است . فرد نیز باید ظرفیت پذیرش آن را در یک رابطه همسرانه داشته باشد.اگر هنگام زایمان برای شما اپیزیوتومی (در هنگام زایمان طبیعی چنانچه پزشک و یا مامای شما تشخیص بدهند که نوزاد فضای بیشتری برای خارج شدن احتیاج دارد اقدام به بازکردن قسمت تحتانی دهانه‎ی واژن می‎کنند و پس از تولد نوزاد دوباره آن را بخیه زده و می‎دوزند ) انجام شده است و یا دچار پارگی واژن در طول زایمان شده‎اید ( این مسئله برای همه‎ی خانم‎ها پیش نمی‏آید).علاوه بر بخیه‎هایی که برای بسته شدن این شکاف زده می‎شود در صورت تمایل شما، پزشک یا ماما می ‎تواند یک یا دو بخیه به آن اضافه کند تا تنگی مطلوب ایجاد شود. اما فراموش نکنید که در صورت تنگی بیش از حد واژن عمل دخول به سختی و همراه با درد انجام خواهد شد که این مسئله با کاهش میل جنسی که پس از زایمان در اکثر خانم‎ها اتفاق می‎افتد مزید بر علت شده و سردی زوجین به یکدیگر را سبب خواهد شد.البته با انجام ورزش‎های کیگل یا ورزش‌های عضلات کف لگن در طول مدت بارداری نیازی به زدن بخیه‎های اضافی هم نیست. انجام ورزش‌های کیگل بطور مرتب در دوران بارداری و پس از آن کمک شایانی به آسان‎ تر نمودن عمل وضع حمل می‎کند همچنین با سفت کردن عضلات واژن دربالابردن لذت جنسی در هنگام عمل دخول، بند آمدن خونریزی، داشتن نزدیکی بدون درد پس از زایمان موثر است.
ادامه مطلب ...