زناشویی

فیلم و کتاب صوتی زناشوئی و مطالب زناشویی

زناشویی

فیلم و کتاب صوتی زناشوئی و مطالب زناشویی

عوامل ایجاد و تشدید میل جنسی

عوامل ایجاد و تشدید میل جنسی
اگر قبل از آمیزش، معاشقه و پیش نوازی وجود داشته باشد زوجین به مرحله ی تحریک شدگی می رسند و هردو آماده هستند و به مقدار کافی برانگیخته شده اند. این امر سبب می شود رابطه بهتری بین طرفین وجود داشته باشد و رضایت بیشتری از رابطه جنسی حاصل گردد و ........
روابط جنسی بد و کیفیت پایین آن [ پس از ازدواج ] می تواند باعث بروز برخی از مشکلات روانی، عاطفی و رفتاری و فرجام ناخوشایندی برای زوجین به همراه داشته باشد. زن و شوهری که توافق جنسی در بینشان وجود داشته باشد حتی اگر عقاید و دیدگاه های مخالف نیز داشته باشند می توانند بدون اینکه در معرض تهدید خطر جدایی قرار بگیرند و بدون جنگ و اختلافی میانشان به وجود بیاید، باهم زندگی کنند، اما در محیطی که عشق و توافق جنسی وجود نداشته باشد کوچکترین اختلاف فکری زندگی را متزلزل می کند.
  لذا ضروری است که زوجین، در زمینه هایی مثل: تکنیک کار بدن و وابستگی آن با هیجانات و امیال اطلاعات جامع و کاملی داشته باشد. البته توجه داشته باشید، صرفا اطلاع از اعضا، اعصاب و غده های بدن و روابط متقابل انها کافی نیست، در عین حال باید به قوانین بازی های جنسی، عشق بازی، معاشقه و هیجانات جنسی آشنا بود.
متاسفانه، عده کمی از خانم ها و آقایان هستند که می دانند روابط جنسی به همان میزان که با جسم رابطه دارد با روح هم رابطه دارد. عشق و تمایل جنسی بیشتر از همه نیاز به درک و رفتار هنری دارد.
روابط جنسی بد و کیفیت پایین آن [ پس از ازدواج ] می تواند باعث بروز برخی از مشکلات روانی، عاطفی و رفتاری و فرجام ناخوشایندی برای زوجین به همراه داشته باشد
اهمیت هنر معاشقه
اگر قبل از آمیزش، معاشقه و پیش نوازی وجود داشته باشد زوجین به مرحله ی تحریک شدگی می رسند و هردو آماده هستند و به مقدار کافی برانگیخته شده اند. این امر سبب می شود رابطه بهتری بین طرفین وجود داشته باشد و رضایت بیشتری از رابطه جنسی حاصل گردد .
پیش نوازی و معاشقه بار عاطفی ، مهر و محبت ، صمیمیت و علاقه ی زوجین را زیاد می کند . پیش نوازی را در هر زمانی می توانید شروع کنید. معاشقه و پیش نوازی را اگر تا پایان شب نتوانید رابطه ی جنسی برقرار کنید، هنگام تماشا کردن فیلم، بعد از حمام، و ... ، می توانید انجام دهید. همین حمام های دو نفره، نوازش ها، در آغوش گرفتن ها و بوسه های کوچک و با محبت هستند که تمایل و برانگیختگی زیادی در همسرتان ایجاد می کند. مهمترین قسمت یک رابطه جنسی رضایت بخش، وجود پیش نوازی و معاشقه می باشد و دخول نیز قسمت ناچیزی از رابطه جنسی است.
 
برای تشدید میل جنسی زن، عوامل مختلفی وجود دارد که در این جا به چند نمونه اشاره می شود :
1- ارضای عاطفی : میل جنسی زن ، ارتباط با برانگیختگی عاطفی او ارتباط دارد . اگر زن از نظر عاطفی ارضا نشود و از سوی شوهر بی توجهی و بی محبتی دیده باشد ، تماس جسمانی و تلاش های مرد به منظور تحریک جنسی همسرش ، نه تنها برای زن خوشایند نخواهد بود ، بلکه عمل، موجب ناراحتی بیشتر او خواهد گشت . قلب زن، باید از محبت و توجه سیر باشد تا بدنش تشنه ی بدن شما بشود .
همسر
2- لمس نقاط تحریک پذیر زن : نقاط تحریک زن که لمس آن ، سبب آمادگی و تحریک فیزیکی زن می شود، چند چیز است :
الف ) لمس آرام پستان ها
ب) لمس کلیتوریس زن .
یکی از مسایل قابل توجه در امر آمیزش این است که، ممکن است دخول به تنهایی باعث ارضای جنسی زن نشود . در سیستم تناسلی زنان، بخشی به نام کلیتوریس وجود دارد؛ این بخش، مملو از گیرنده های حسی و بسیار حساس به لمس است ؛ کلیتوریس در بالاترین بخش دستگاه تناسل خارجی زنان قرار گرفته و بیشترین نقش را در ارضای جنسی زن ایفا می کند. باید آمیزش، به صورتی باشد که علاوه بر انجام دخول ، کلیتوریس نیز تحریک گردد . برای این امر، بهترین روش نزدیکی ، حالت خوابیده است .
ج) لمس سطح داخلی ران و لب های مهبل ، بوسه و لمس موهای همسر .
نکته قابل ذکر این است که میل جنسی را می توان، به دو قسمت تقسیم کرد : یکی میل به تماس بدنی؛ مثل لمس و بوسیدن . دیگری میل رابطه ی جنسی ؛ یعنی تخلیه ی کشش جنسی . در دختران ابتدا، میل به تماس بدنی بیشتر است تا میل به تماس اعضای تناسلی ؛ بنابراین ، از نوازش ، بوسه و در آغوش گرفتن بیشتر احساس لذت می کنند .
 
3- ملاطفت در آمیزش نخستین: نخستین نزدیکی، در موفق بودن آمیزش های بعدی بسیار موثر است و اگر ، در اولین نزدیکی موفق نباشد، خاطره ای ناگوار در ذهن نوعروس خواهد ماند؛ بنابراین، دامادها، باید توجه داشته باشند که نخستین آمیزش را با کمال دقت و ملایمت، محبت و شرایط لازم دیگر انجام دهند، حتی در شب زفاف، برای زایل شدن پرده بکارت، نه تنها نباید، به زور متوسل شد، بلکه باید، با  معاشقه و نوازش همراه باشد تا عروس تمایل پیدا کند و گرنه آثار نامطلوب خواهد داشت ؛ بنابراین، اگر حجب و حیای عروس، یا هر علت ناشناخته  دیگر، مانع شود که به میل شوهر تسلیم گردد، بهتر است، زفاف را یک شب یا حتی شب های متعدد به عقب بیندازد تا عروس به تماس جسمانی خو بگیرد و به ارتباط جنسی مایل تر شود.
 
بخش خانواده ایرانی تبیان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد